سوالات متداول

ارسال های تهران هم با پیک و هم توسط پست ارسال میگردد.

درصورت انتخاب پیک سفارش همان روز یا روز کاری بعد توسط پیک اسنپ و به صورت پس کرایه ارسال میگردد.

ارسال شهرستان ها طی زمانبندی پستی و بین یک تا دو روز بعد از زمان سفارش تحویل پست میشود 

بعد از ثبت سفارش، به شماره ی موبایلی که در سفارش درج شده است پیامک ثبت موفقیت آمیز ارسال می شود.

بعد از بسته بندی توسط انبار پیامک دیگری مبنی بر اتمام بسته بندی و ارسال در تاریخ مشخصی برای مشتری ارسال می شود.

 

معمولا یک روز بعد از تحویل مرسوله به پست، کد های رهگیری به شماره موبایل مشتریان پیامک می شود.

درصورتی که ۴۸ساعت بعد از زمان ارسال اعلام شده؛ پیامکی دریافت نکردید مینوانید به شماره پشتیبانی فروشگاه(۰۹۲۱۶۲۱۰۷۸۴) از طریق واتسپ پیام داده و کدرهگیری مرسوله را دریافت کنید.

سیستم بر اساس حجم و وزن تقریبی سفارشات شما، مبلغی را محاسبه کرده و به فاکتور شما اضافه می کند.

این مبلغ به صورت تقریبی محاسبه شده و اگر مبلغ پرداختی شما با مبلغ مجموع هزینه ی پست + هزینه ی بسته بندی و کارتن بیش از ۵ هزار تومان اختلاف داشته باشد، اضافه پرداخت از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود و مبلغ به کیف پول شما در وبسایت اضافه می گردد.

پرداخت سفارشات بصورت آنلاین و از طریق درگاه بانکی صورت می گیرد.

در تسویه حساب ها پرداخت درب منزل وجود ندارد و قبل از ارسال وجه سفارش دریافت می گردد.

در صورتیکه بدلیل نداشتن رمز دوم یا رمز ایستا امکان پرداخت آنلاین ندارید به شماره واتسپ پشتیبانی پیام دهید تا شماره کارت در اختیار شما قرار گیرد.(۰۹۲۱۶۲۱۰۷۸۴)

توجه داشته باشید که مبلغی که در سایت پست و یا بر روی لیبل مرسوله شما نوشته شده مبلغی است که تنها شامل هزینه ارسال و بیمه مرسوله شما می باشد و هزینه بسته بندی و کارتن یا پاکت در آن لحاظ نشده است.

در مای فندق بسته بندی های مرسوله در انبار انجام میشود و طبعا  هزینه کارتن ، چسب و … توسط پست محاسبه نشده است.

پس قطعا مبلغ هزینه پستی بالاتر از عدد اعلامی از پست می باشد.

اما طی اعلامی که در صفحه سبد خرید دیده میشود، اگر مبلغ پرداختی شما با مبلغ مجموع هزینه ی پست + هزینه ی بسته بندی و کارتن بیش از ۵ هزار تومان اختلاف داشته باشد، اضافه پرداخت از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود و مبلغ به کیف پول شما در وبسایت اضافه می گردد.

معمولا در این مواقع دو پیامک به دستتان رسیده که هر پیامک شامل شماره فاکتور های متفاوت است

شماره فاکتور هارا چک کنید و در صورت مشاهده ی مشکل به شماره واتسپ زیر پیام دهید تا وضعیت بررسی شود. (۰۹۲۱۶۲۱۰۷۸۴)

جهت بررسی مشکل به شماره پشتیبانی واتسپ مای فندق (۰۹۲۱۶۲۱۰۷۸۴) در ساعات اداری پیام دهید. مشکل بررسی خواهد شد و در ضورت اشتباه نسبت به رفع مشکل اقدام خواهد شد.

کلیه مراحل سفارش از طریق پیامک به شماره ای که در سفارش ثبت شده ارسال میشود.

روز بعد از ارسال و تحویل مرسوله به پست کد رهگیری پست به شماره موبایل درج شده در سفارش ارسال شده و از طریق سایت رهگیری مرسوله پستی، آخرین وضعیت مرسوله قابل مشاهده هست.